RENAULT SPORT F1 TEAM ЗМІЦНИЛАСЯ НА 4-МУ МІСЦІ В КУБКУ КОНСТРУКТОРІВ

На Гран-прі Мексики пілот команди Renault Sport F1 Ніко Хюлькенберг вп'яте в сезоні перейшов фінішну пряму шостим. Завдяки цьому команда зміцнилася на 4-му місці в Кубку конструкторів, збільшивши відрив від 5-го місця до 30 очок. Карлос САЙНС чудово стартував і йшов попереду Ніко, проте на 29 колі через проблеми з електрикою був змушений зійти з дистанції.

  • Ніко стартував з 7-го місця на шинах Pirelli Hypersoft (рожеві), що залишилися після кваліфікації, здійснив Пітстоп на 12-му колі і встановив комплект нової гуми Supersoft (червоні).
  • Карлос стартував з 8-го місця на шинах Hypersoft, що залишилися після кваліфікації, здійснив Пітстоп на 11-му колі і встановив комплект нової гуми Supersoft, однак через відключені електричної підсистеми на 29-му колі пілот був змушений завершити гонку.

Ніко Хюлькенберг, №27, R.S.18-02:

«Ми провели два відмінних вікенди поспіль і набрали багато очок. Для мене ця гонка пройшла спокійно і впевнено, було навіть трохи нудно через стратегії з одним Пітстоп. Нам залишалося лише стежити за станом боліда і шин протягом гонки, і команда чудово з цим справилася. Дуже шкода, що Карлос зійшов, інакше ми б знову взяли шосте й сьоме місця і заробили б ще більше очок для команди. Проте ми збільшили відрив від суперників у Кубку конструкторів, так що результатом я задоволений».

Карлос САЙНС, №55, R.S.18-03:

«Гран-прі Мексики - величезне розчарування для мене. Я боровся за важливі очки, а потім на порожньому місці болід просто «відключився». Це прикро, враховуючи мій відмінний старт, але такий автоспорт. У мене було не дуже багато проблем з надійністю протягом сезону, але я з ними стикався кожен раз, коли йшов лідером середньої групи, як це і було на цих перегонах. Ми проаналізуємо цей інцидент і продовжимо працювати. Боротьба триває, ми плануємо набрати очки на останніх двох етапах і збираємося виграти четверте місце в Кубку конструкторів. Ми заслуговували більшого, але Ніко заробив очки, так що для команди все склалося непогано».

 

Сіріль АБІТБУЛЬ, керуючий директор Renault Sport Cars:

«Ми добилися відмінного результату з точки зору турнірної боротьби завдяки розрахунковому пілотування Ніко. Протягом усього вікенду в Мексиці ми йшли дуже швидко, зберігши взятий в Остіні темп, і це підтверджує, що команда не втрачає концентрації в боротьбі за гарне місце в чемпіонаті. Дуже прикрий схід як для Карлоса, так і для всієї команди. Він блискуче пілотував і міг набрати багато очок. Попереду у нас дві гонки, і ми плануємо гідно завершити цей сезон».

Про групу Renault

Група Renault виробляє автомобілі з 1898 р. Сьогодні це транснаціональна група, яка об'єднує кілька марок, яка продала майже 3,76 млн автомобілів в 134 країнах в 2017 р. Група має 36 виробничих майданчиків, 12 700 точок продажів і більше 180 000 співробітників. Для того, щоб відповідати серйозним технологічним вимогам майбутнього і продовжувати свою стратегію прибуткового зростання, Група зосереджується на міжнародному зростанні і забезпеченні взаємодоповнюваності п'яти своїх марок (Renault, Dacia, Renault Samsung Motors, Alpine і LADA), розвитку електричного транспорту та співробітництву з Nissan і Mitsubishi . Повернувшись в Formula-1 зі своєю заводською командою і активно беручи участь в Formula-E, Renault демонструє, що вважає автоспорт важливим фактором розвитку інновацій та розширення пізнаваності марки.