RENAULT В УКРАЇНІ ПРЕДСТАВЛЯЄ НОВИЙ ТРИЦИЛІНДРОВИЙ БЕНЗИНОВИЙ ТУРБОДВИГУН (ENERGY TCE90)

 

новий двигун

Перші автомобілі бренду Renault з новим трициліндровим бензиновим двигуном з турбонаддувом вже знаходяться в дилерській мережі.

СИЛОВИЙ АГРЕГАТ, ЯКИЙ ПОКЛИКАНИЙ ДОКОРІННО ЗМІНИТИ РИНОК

У невеликому корпусі двигуна вміщаються надсучасні технології. Результат абсолютно нового конструкторського рішення Renault, цей трициліндровий бензиновий турбодвигун об'ємом 898 см3 повністю виконаний з алюмінію.

Фахівці компанії Renault по двигунах мали чітке завдання на етапі розробки: використати всі можливі способи для підвищення задоволення від керування, при цьому знизити експлуатаційні витрати за рахунок низької витрати палива. Завдяки турбіні з дуже низькою інерційністю (найнижчою на ринку) разом з фазорегулятором - двигун Energy TCe 90 пропонує найкраще на ринку співвідношення задоволення від керування та економії палива.

Двигун Energy TCe 90, зібраний в Пітешті (Румунія) з деталей, виготовлених на заводах силових установок Групи і поступово замінить TCe100, зберігаючи ту ж привабливість, не дивлячись на менший на 25% обсяг циліндра.

90 К.С. ТА 140 Н/М ДЛЯ РОБОЧОГО ОБСЯГУ ДВИГУНА ЛИШЕ 898 СМ3

Новий двигун розвиває потужність 90 к.с. при 5000 об/хв і крутному моменті 140 Н/м. Це стає можливим завдяки широкому діапазону оборотів двигуна, гарантуючи повне задоволення від їзди. При 90% крутного моменту, доступного при 1650 об/хв, забезпечується плавний рух на низьких швидкостях двигуна. Навіть в густо забудованих районах міста автомобіль рухається плавно, тому що немає необхідності часто перемикатися між передачами. Проте його поступальний характер дозволяє при необхідності легко підвищувати обороти, маючи запас потужності до 5500 об/хв.

ЕКСПЕРТНИЙ ВНЕСОК фахівців по двигунах F1

Наслідуючи приклад Філіпа Кобленса (Philippe Coblence), який працював над створенням Energy dCi 130, Жан-Філіп Мерсьє (Jean-Philippe Mercier) поставив собі за мету спроектувати нові трьо- і чотирициліндрові силові агрегати Energy TCe. Жан-Філіп Мерсьє розробляв двигуни для F1 в Вірі-Шатійон протягом 20 років і керував проектним відділом з 2004 по 2007 рік. Його досвід був використаний при створенні Energy TCe 90 в наступних ключових моментах:

· були охоплені всі «квадратні» конфігурації двигуна (відношення ходу поршня до діаметру циліндра дорівнює 1);

· було зменшено тертя: в Energy TCe 90 використані матеріали з низькими коефіцієнтами тертя, які застосовуються в F1: штовхачі клапана з алмазоподібним вуглецевим покриттям, а також покриття поршневих кілець, нанесене методом вакуумного напилення;

· була забезпечена надійність: Energy TCe виділяється особливою потужністю на вихідному валу.

…І ЦІЛА НИЗКА ІНШИХ ТЕХНОЛОГІЙ

· технологія Stop&Start: ця система автоматично визначає положення кожного поршня для надшвидкого пуску. Вона пов'язана з системою рекуперації (перетворення енергії) при гальмуванні генератором: він відбирає енергію переважно тільки в момент гальмування, оскільки в цьому випадку ця енергія безкоштовна, тобто отримана шляхом зниження оборотів двигуна;

· високий вихровий ефект: оптимізована витрата суміші палива всередині камери згоряння;

· технологія керування температурою: в середньому на 15% прискорює вихід на рівень, при якому двигун досягає своєї ідеальної робочої температури;

· інші системи, які допомагають зменшити тертя: масляний насос з об'ємним регулюванням і ланцюги ГРМ з покриттям Teflon®;

· також варто відзначити неповторний звук двигуна, що нагадує той, який видають шестициліндрові силові агрегати.

ВИСОКА ЕФЕКТИВНІСТЬ В КЛАСІ БЕНЗИНОВИХ ДВИГУНІВ

Це стало можливим завдяки копіткій дослідно-конструкторській роботі, в результаті якої вдалося домогтися максимального повітряно-вихрового ефекту всередині циліндрів в порівнянні з іншими двигунами, наявними на ринку. Для миттєвого згоряння використані всі переваги, який дає зменшений обсяг трициліндровий двигуна:

· зменшення розмірів: методика, яка допомагає знизити витрату палива за рахунок зменшення робочого об'єму двигуна без втрати потужності завдяки турбонаддуву. Пов'язана з цим економія витрати палива, за оцінками становить 5%;

· скорочення кількості циліндрів: зменшує механічні втрати (на тертя) на 20% в порівнянні з чотирициліндровою конфігурацією двигуна того ж робочого об'єму, що дає 4% економії палива;

· власний пульс трьоциліндрового двигуна пов'язаний з більш довгою фазою вихлопу. Цей імпульс в самому серці двигуна вдвічі потужніший, ніж в еквівалентному чотирициліндровому двигуні. Завдяки такому природному наддуву турбіна менш напружена, що підвищує ефективність її роботи і безпосередньо зменшує витрату палива.

 

Силові агрегати Energy: досконалість технологій Renault в F1, спрямована на автомобілі масового виробництва

Компанія Renault виховала 10 володарів Кубка конструкторів у F1 і широко відома як лідер серед постачальників двигунів, тому готова кинути виклик і іншим провідним фахівцям в області двигунів на гоночному треку. Починаючи з двоциліндрового двигуна малолітражки з 16 к.с. типу K, яка виграла гонку Париж-Відень в 1902 р. і до участі Renault у F1, вже протягом 114 років компанія Renault постійно демонструє свою потяг до інновацій, розробляючи надійні, високоефективні двигуни, перед якими постають 2 завдання: задоволення від керування та економія палива.

Компанія залишається вірною собі в лінійці силових агрегатів Energy. Засновані на ультрасучасному досвіді зменшення габаритів двигунів, який компанія Renault отримала на F1, ці двигуни оснащені технологіями, які ніколи раніше не застосовувалися для агрегатів таких розмірів. Вони дають справжнє задоволення від керування  і знижують витрати на експлуатацію транспортного засобу. Автомобілі, оснащені двигунами Energy, відрізняються рекордно низькою витратою палива і викидами CO2 (в окремих випадках до -25%).